• De grootste webshop voor tuinmaterialen
  • Veilig online winkelen
  • Leveringen in Nederland & Belgie
Winkelmandje wijzigen Kruiwagen
Uw kruiwagen is leeg

Jouw rol

Als Administratief Medewerker ben je de spil in onze organisatie en zorg je voor een vlekkeloos verloop van alle administratieve processen. Je takenpakket bestaat onder meer uit:

  • Facturatie & orderadministratie: verwerken van in- en verkooporders, controleren van facturen en bewaken van de betalingstermijnen

  • Voorraadbeheer: registreren van binnenkomende goederen, bijhouden van de voorraadregistratie in ons ERP-systeem

  • Klantenservice back-office: beantwoording van e-mails en chatvragen over facturen, levertijden en retourzendingen

  • Ondersteuning logistiek: aanmaken van transportopdrachten, communiceren met vervoerders en controleren van leverbonnen

  • Algemene kantoor- en teamondersteuning: verzorgen van correspondentie, archiveren van documenten en meedenken over procesverbeteringen